Proste zarządzanie zadaniami
Things to innowacyjny program do zarządzania zadaniami dla komputerów Mac, z którym adepci GTD (Getting Things Done) będą swobodnie pracować.
Things umożliwia łatwe tworzenie zadań i organizowanie ich według projektów. Możesz ustawić je na konkretną datę lub opóźnić mniej ważne, umieszczając je w kategorii „Pewnego dnia”. Rzeczy doskonale synchronizują się z iCal, dzięki czemu każde nowo utworzone zadanie projektu pojawia się w kalendarzu Maca.
Aby zachować porządek w zadaniach, Things umożliwia dodawanie tagów. Im więcej dodasz, tym łatwiej będzie znaleźć i zidentyfikować zadanie. Zauważysz również, że tagi pojawiają się u góry interfejsu.
Jeśli wiele osób pracuje nad tym samym projektem, Things umożliwia im współpracę i zapamiętuje wkład każdej osoby.
I Znalazłem rzeczy, z którymi przyjemnie się pracuje, chociaż wolałbym, aby współpracował z większą liczbą aplikacji, takich jak Książka adresowa.
Things to inteligentna i przyjazna aplikacja do zarządzania zadaniami dla komputerów Mac.
Changes
Przeprojektowana integracja przypomnień w systemie OS X 10.8 Mountain Lion.
Nowe okienko preferencji dla integracji „Przypomnienia i Siri”. Obejmuje najczęstszy przypadek użycia Siri na urządzeniach z systemem iOS do wprowadzania nowych zadań.
Dodano opcję ukrywania przypomnień z alarmami lokalizacyjnymi.
Dodano opcję ukrywania przypomnień z alarmami czasowymi.
Usunięto opcję eksportowania dzisiejszych zadań do wykonania, ponieważ system OS X 10.8 Mountain Lion nie wyświetla już przypomnień obok wydarzeń w kalendarzu.
Poprawiona stabilność i poprawki błędów